The Misfit Crew

Examen opdracht: The Misfit Crew

Als examen opdracht voor mijn opleiding mocht ik een streetwear kledingmerk oprichten. Ik heb de opdracht samen met een klasgenoot uitgevoerd. Aan ons de opdracht om een doordachte crossmediacampagne te bedenken en verschillende media-uitingen vorm te geven

Dagen
0
Uur
0
Media-uitingen
0
Gaaf project!
0

De klantvraag:

Een jong kledingmerk wil een nieuwe streetwearlijn lanceren. Het merk wil zich duidelijk onderscheiden van de mainstream stijl: grafisch, uniek en met een sterke identiteit. Het is een gedurfd, innovatief en duurzaam merk. Dit was de basisinformatie uit de casus waarmee we van start zijn gegaan.

De Campagne: The Misfit Crew

Tijdens mijn studie ben ik er achter gekomen dat ik het bedenken en uitvoeren van ideeën erg leuk vind. Tijdens dit project hebben we een idee tot leven gebracht, Het merk dat we hebben ontwikkeld heet The Misfit Crew, een streetwearlabel gericht op skaters, Het logo, bestaande uit een gebroken kroontje en een omgekeerde “S”, symboliseert rebellie en anders durven zijn. Voor onze campagne kozen we drie kernwaarden die het merk vertegenwoordigen:

Benieuwd naar het eindresultaat?

Hieronder zie je een kleine selectie van de media-uitingen die ik tijdens het project heb ontworpen. Benieuwd naar de website? Klik dan op de button hieronder en ontdek het merk zelf!